Indy 500 !!! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Rachel Verbrugge - WaarBenJij.nu Indy 500 !!! - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Rachel Verbrugge - WaarBenJij.nu

Indy 500 !!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

25 Mei 2014 | Verenigde Staten, Indianapolis

Na gisteren 15,5 uur in de auto te hebben doorgebracht, overigens wel bij een ontzettend leuk ding gegeten, Buffalo Wild Wings, heerlijke hamburger op en buiten gezeten met allemaal sportschermen enzo, was echt even hartstikke gezellig en ook erg lekker :-) Om 11 uur eindelijk aangekomen in het hotel, liep de WC niet door, toen vonden we het euvel, hebben we de kraan opengedraait en jawel, toen lekte de wc, uit de kraan in de badkamer kwam geen water, de koelkast deed het niet om over de schimmel in het vriesgedeelte nog maar te zwijgen en het slot werkte erg slecht (zo'n kaartslot). Nou ja, de helft werd gelijk opgelost en het drinken mochten we in de koelkast van de ontbijtruimte zetten zodat we toch koud drinken zouden hebben. Vanmorgen na het ontbijt (niet echt spectaculair maar je kunt hier wel je eigen wafels maken) wilden we de spullen pakken om te vertrekken en jawel, het slot werkte helemaal niet meer dus we konden niet meer bij onze Indy kaarten komen. Na heel veel heisa en de boel op stelten zetten hebben ze het slot eruit geboord en een mannetje bij onze spullen gezet tot er een nieuw slot in zat. Bij thuiskomst hadden we inderdaad alles nog, er zit een werkend slot in en we hebben een nieuwe werkende koelkast en we krijgen wat geld terug. Maar goed, naar de race toe en van de race af duurt dus twee en half uur ( 8 kilometer) en de TT in Assen is er niks bij. We zaten dus om tien voor twaalf op onze plek en om toen over twaalf startte het hele feest. En een feest was het !! Was is dat spectaculair om mee te maken zeg, ik weet niet hoeveel man er daar in gaan maar druk is een understatement en dan die race en die herrie en die sfeer, geweldig !!! Het was een spannende race met een hoop actie en die amerikanen gaan echt uit hun dak voor hun favoriet, bij gebrek aan favoriet waren wij maar voor Andretti, bekende naam maar die is derde geworden. De telefoon was nog leeggegaan en die gebruikte we als navigatie dus dat was ook nog even stress, maar gelukkig gebeurde dit in Indianapolis waar op iedere hoek van de straat een hele grote autowinkel zit ipv een Walmart of Walgreens dus een laadsnoertje gehaald en we konden weer naar het hotel. Het waren twee erg belevenisvolle dagen dus maar wat was de Indy500 GAAAAAAAAAAAAAAAF !! Ik ga bij dit reisverslag ook eens proberen wat videootjes te zetten van de race, zet het geluid aan, krijg je een idee van de herrie :-) Morgen rijden we door naar Peoria (3,5 uur rijden) en gaan we de Kress fabriek bezoeken en dinsdag is Cat dan aan de beurt :-)

• 26 Mei 2014 - 07:01

Mam & Pap:

Hoi hoi nou de videotjes werken prima hoor en de herrie is goed te horen :-)) , de foto's zijn ook leuk geworden en je hebt een petje gescoord heb ik gezien :-) , dat je stennis hebt getrapt toen de deur niet open ging kan ik me voorstellen je zal niet bij je kaarten kunnen zeg omdat hun de spullen niet op orde hebben inmiddels weer wel maar dat ligt aan jullie niet aan het hotel gelukkig ook nog wat geld terug maar erg slecht hoor wel blij dat het bed goed was zodat jullie hebben kunnen slapen , maar de wedstijden zijn dus wel een aanbeveling waard ondanks groot en vol hartstikke fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten, voor vandaag een goeie reis en ik duim dat het hotel beter is , en ook dat het leuk is bij de KRES fabriek en dan de CAT-fabrieken bezoeken maar dat duurt dus nog een nachtje, veel plezier , goeie reis naar Peoria , Groetjes Mam en Pap