Kress - Reisverslag uit Peoria, Verenigde Staten van Rachel Verbrugge - WaarBenJij.nu Kress - Reisverslag uit Peoria, Verenigde Staten van Rachel Verbrugge - WaarBenJij.nu

Kress

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Peoria

Vandaag naar Brimfield gereden, een half uurtje vanaf Peoria, waar de Kress fabriek ligt. De reis is prima verlopen, het was erg rustig op de weg omdat het hier Memorial Day is. We hebben de grote tour door de fabriek gekregen wat erg leuk was om te zien, geen foto's gemaakt maar eerlijk gezegd, het was allemaal nogal donker en oud dus op de foto's was het niet overgekomen. Nathan Kress heeft buiten van ons nog wel een foto met de telefoon gemaakt van een Coal Carrier, een 'vrachtwagen' die dus gewoon twee zo groot is nog als de Triple 7 waar ik in Malaga toen in gereden heb.Het cadeautje met typisch Nederlandse producten werd overigens zeer gewaardeerd :-) Dus weinig foto's vandaag, ik heb wel alle foto's van de Iphone af geplukt en er zitten wel leuke tussen dus die post ik even, is wel een allegaartje maar het wijst zich wel :-), de foto's die van mijn telefoon afkomen krijgen we niet op de computer dus dat moet nog even wachten. Het blijkt hier weer een uur vroeger te zijn dus toch weer een tijdsverschil, maar goed dat we er nu achter komen anders waren we morgen een uur te laat geweest voor de Cat tour :-0 Dat mens bij het inchecken keek ons al een beetje vreemd aan maar ja, we zijn een uur te vroeg dus. Wel een prachtig hotel met een geweldige kamer, waar de koelkast koud is en het slot werkt ;-) We gaan zo even wat shoppen, er schijnt hier een shopping mal te zitten en dan een rustige avond, voorlopig de laatste want morgenavond is rijden en woensdagavond is de Segway Tour in Chicago :-)

• 26 Mei 2014 - 22:17

Agnes Verbrugge:

Hallo. Gek eigenlijk. in het zelfde land en dan een uur tijd verschil. Ik bedenk me nu pas hoe onmetelijk groot het daar is. Maar wij zitten hier met een vraag. wat maken ze daar in de KRESS fabriek vrachtwagen of zo. Tonnie kent de naam ook niet. verder hier geen bijzonderheden. Veel plezier en tot snel

• 26 Mei 2014 - 22:30

Mam & Pap:

Hoi hoi , nou dat extra uur verschil is ook vreemd ik heb namelijk opgezocht hoelang jullie erover zouden rijden en daar stond dat het ook 6 uur was dus ik had ook geen idee dat je nog een extra uur zou hebben , maar goed je hebt de KRESS fabriek gezien , was de man eigenlijk een beetje blij met zijn presentje , de foto's zijn goed doorgekomen hoor er zaten er een paar bij die nieuw voor ons waren maar de meeste konden we al, en ongelofelijk dat die coal carrier nog groter is als de wagen waar je in Malaga op gereden hebt je vraagt je af wanneer zoiets stopt , wel erg leuk dat je het hebt kunnen zien zal mij benieuwen hoe CAT morgen uit pakt , ga maar lekker shoppen en straks lekker onderuit voor jullie laatste rust avond , nog heel veel plezier en hartstikke fijn dat het hotel oke is , Groetjes Pap & Mam