Geen echte jetlag deze keer - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Rachel Verbrugge - WaarBenJij.nu Geen echte jetlag deze keer - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Rachel Verbrugge - WaarBenJij.nu

Geen echte jetlag deze keer

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

19 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Het is hier nu kwart voor zes en ik ben wakker (maar dat heb ik thuis ook al weken dus dat ligt volgens mij niet aan het tijdsverschil), Bob ligt gelukkig nog op bed maar om half 7 moeten we er toch uit om op tijd bij de boot voor het Vrijheidsbeeld te zijn dus ik dacht, ik ga vast voor een bakkie koffie :-) Maar het s'nachts wakker liggen hebben we geen last van gelukkig. Soms ben je wat duizelig of misselijk wat erbij hoort en we hebben vroeg slaap en zijn vroeg weer wakker maar het drama van de vorige keer hebben we nog geen last van en dat zal ook wel niet meer komen denk ik dus de truc met op de goede tijden vliegen lijkt te werken dus ik hoop dat het voor de terugweg ook geldt want ik zou het wel erg lekker vinden als we niet drie weken lang wakker liggen te wezen en hondsberoerd zijn :-) Vorige keer in San Francisco was het echt jammer om zo gammel door de stad te moeten lopen maar dat gaat nu goed (op voeten, knieën en stijve nekken van Bob na, wat dat betreft zijn we net Wat en Halfwat hier maar we redden ons wel :-)) De droge neus lag overigens niet aan de hitte of het woestijngebied van Las Vegas want ik heb er hier ook last van dus schijnbaar is het 'gewoon' de Amerikaanse lucht. Vanmorgen overigens voor de eerste keer niet wakker geworden omdat ik me longen uit het lijf lag te blaffen :-)) Jullie dag daar is al weer half voorbij, blijft een raar iets hoor om dat te zien.

  • 19 Mei 2014 - 12:12

    Han + Elly:

    Hoi hoi , dus jullie strompelen nog wel even door hoor ik , maar ik hoop dat het nu vlug over is , doe maar wel een jas aan op de boot want dat lijkt me nog frisjes en Bob helemaal met zijn nek , en gelukkig slapen jullie goed,lastig van die droge neus dat voelt toch vervelend , we zijn net terug van jullie alles is nog normaal hoor de plantjes hebben water binnen en buiten het wasje is mee en de melk ook ,veel plezier vandaag , Groetjes :-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 4524

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Terug naar het mooie Amerika !

Landen bezocht: